Obchodní podmínky
OBCHODNÍ PODMÍNKY
V e-shopu www.myfashionexpert.cz mohou nakupovat zákazníci z ČR a Slovenska.
1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
Kupující-spotřebitel učiněním závazné objednávky v e-shopu www.myfashionexpert.cz ,
provozovaný Nikolou Slivkovou, se sídlem (na tuto adresu prosíme neodesílejte balíčky)
Edisonova 630/67, Ostrava, 70030, IČ: 18042716, DIČ CZ9159115955, Telefon: +420 731 330 050
E-mail: info@myfashionexpert.cz potvrzuje, že souhlasí s obchodními podmínkami pro dodávku zboží. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami a jsou zároveň pro obě strany závazné. Tyto obchodní
podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího. Veškeré
smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Kupující je zároveň
dostatečně informován před vlastním odesláním objednávky o možnosti seznámit se s
obchodními podmínkami a reklamačním řádem.
2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ
Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy.
Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s
uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si
hradí kupující sám. Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě -
objednávce. Podmínkou pro naplnění platnosti elektronické objednávky je pravdivé vyplnění
veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři.
Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká
momentem doručení se závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího. Od tohoto
momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti. Nabídka
prodeje zboží a ceny tohoto zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve
webovém rozhraní internetového obchodu MY FASHION EXPERT. Prodávající je oprávněn v
závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady
na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či
telefonicky). Kupující bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu, a to
zejména s těmi, které již dříve, podstatným způsobem, porušili kupní smlouvu včetně
obchodních podmínek. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém
jazyce. Kupní smlouva se uzavírá v českém jazyce.
V případě jakéhokoli dotazu nás kontaktujte na e-mail info@myfashionexpert.cz
3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
Objednávka je přijata ihned. Potvrzení objednávky Vám obratem zašleme e-mailem na Vaši e-mailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce. O průběhu stavu Vaší objednávky i
konečném odeslání zásilky budete taktéž informováni e-mailem.
V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.
4) PLATBA A DODÁNÍ ZBOŽÍ
Ceny na webových stránkách jsou uvedeny včetně DPH a nezahrnují náklady na expedici (viz. v od. 9)
Platbu akceptujeme převodem na účet, QR kódem, platební kartou vč. služby Google Pay/Apple Pay, dobírkou, případně hotově při osobním vyzvednutí.
Číslo našeho účtu: 3200623003/5500, IBAN: CZ58 5500 0000 0032 0062 3003
PROSÍME, PŘED PROVEDENÍM PLATBY PEČLIVĚ ZKONTROLUJTE SPRÁVNOST VARIABILNÍHO
SYMBOLU.
Platby s objednávkami si náš systém páruje automaticky, a to na základě správnosti
vyplněných údajů v platebním příkazu. Pokud máte pocit, že jste údaje omylem zadal/a
nesprávně, kontaktujte nás na info@myfashionexpert.cz , ať Vaši platbu ručně spárujeme.
Pokud zvolíte platbu předem, platba u nás musí být připsaná nejpozději do 2 dnů.
Pokud částku za objednávku do výše uvedené doby nepřevedete a nebudeme mít informaci o
důvodu, může být Vaše objednávka stornována a zboží uvolněno k dalšímu prodeji. Vaši
objednávku se snažíme vyexpedovat bezodkladně, maximálně do 3-5 pracovních dnů od
přijetí platby/dle množství objednávek. V případě, že zboží již nebude skladem, budeme Vás
neprodleně kontaktovat (e-mailem nebo telefonicky). V případě, že Vás nebude možné
kontaktovat, vyhrazujeme si právo objednávku zrušit.
V případě, že jste zvolili platbu dobírkou, upozorňujeme, že v případě nepřevzetí zásilky si
vyhrazujeme právo nárokovat vzniklé náklady spojené s touto objednávkou (expediční náklady).
5) VÝMĚNA ZBOŽÍ
Výměna zboží není možná.
6) VRÁCENÍ ZBOŽÍ
V souladu s § 1829 odst. 1 nového Občanského zákoníku má kupující-spotřebitel právo do 14
dnů od obdržení zboží odstoupit od kupní smlouvy a zboží bez udání důvodu vrátit bez
jakékoli sankce.
Zboží kupující-spotřebitel odešle doporučeně na adresu provozovny MY FASHION EXPERT,
Horní 884/12, Ostrava, 700 30 kompletní, včetně příslušenství, dárků apod., v původním stavu bez známek
používání, nepoškozené, s neodtrženými cedulkami, a to v zákonné lhůtě
14 kalendářních dnů.
V žádném případě nelze zboží vrátit na dobírku nebo formou uložením do boxů, výdejních
míst aj. Jakékoliv takto vrácené zboží nebude prodejce přebírat.
Vrácené zboží musí být zcela v původním stavu (oblečení neprané, nenošené, nežehlené,
nesmí zapáchat parfémem aj.) Pro rychlejší vyřízení je nutné vyplnit a přiložit formulář
odstoupení od smlouvy, který naleznete zde na konci obchodních podmínek, či v emailu jako přílohu.
Jestliže kupující zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí
prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu
nabízenému způsobu dodání zboží. Originální krabice od bot v žádném případě neslouží jako poštovní obal.
Kupující-spotřebitel bere na vědomí, že pokud vrácené zboží bude poškozeno, opotřebeno či
částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu
tím vzniklé anebo nárok na neuznání vratky. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající
oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. Kupující
odpovídá za škodu způsobenou při přepravě, prodávající vrátí v takovém případě kupujícímu
spotřebiteli kupní cenu poníženou o náhradu škody anebo si vyhrazuje právo vratku
nepřijmout. Při splnění těchto podmínek a po doručení zásilky prodávajícímu bude
uskutečněno s kupujícím finanční vypořádání dle vzájemné dohody. Náklady spojené s
vrácením zboží (především dopravné a balné) ponese kupující.
Vrácení zboží na e-shopu kompenzujeme vrácením kupní ceny na bankovní účet, který od
kupujícího při vrácení obdržíme, a které proběhne do 14 dnů od odstoupení od smlouvy,
doručení vráceného zboží na naši provozovnu.
7) STORNO OBJEDNÁVKY
Objednávku lze v e-shopu www.myfashionexpert.cz bezplatně stornovat nejpozději do 24
hodin od objednání, ale pouze v případě, že objednávka nebyla vyexpedována (zejména
pokud kupující zvolil platbu dobírkou).
8) REKLAMAČNÍ ŘÁD A ZÁRUKA
Za zboží poškozené při přepravě nenese e-shop www.myfashionexpert.cz žádnou
odpovědnost. Při převzetí zásilky si důkladně zkontrolujte, zda přepravní obal není poškozen a
případnou škodu reklamujte neprodleně při převzetí zásilky u doručovatele. Pokud při
převzetí zjistíte poškozený obal či jinou známku poškození zásilky, požadujte od doručovatele
sepsání reklamačního protokolu o poškození zásilky. Poškozenou zásilku kupující nemusí
převzít. Tento důvod je nutné uvést v reklamačním protokolu. Veškeré zboží nabízené v
našem internetovém obchodě www.myfashionexpert.cz prochází kontrolou. Případné
reklamace na zakoupené zboží v našem internetovém obchodě vyřídíme k Vaší spokojenosti
individuální dohodou s Vámi a v souladu s platnou legislativou. Na veškeré zboží poskytujeme
záruku 24 měsíců od převzetí zboží kupujícím, dále jen spotřebitelem. Záruka se vztahuje
pouze na výrobní vady. Reklamační řád se vztahuje na reklamace vad zboží, které je v záruční
době nebo se jedná o rozpor s kupní smlouvou. V případě oprávněné reklamace má kupující
právo na náhradu poštovného v nutné výši. V případě neoprávněné reklamace zaniká nárok
kupujícímu na jakoukoliv náhradu nákladů souvisejících s vyřízením reklamace.
Prosíme také o kontrolu produktů neprodleně po převzetí zásilky. Na pozdější reklamace
(pokud se nejedná o výrobní vadu) nebude brán zřetel.
Záruka se nevztahuje na:
• vady vzniklé běžným používáním - změnou a únavou materiálu úměrně k délce a četnosti
nošení
• nesprávným použitím - mechanickým poškozením
• nesprávným skladováním
• nesprávnou údržbou a čištěním
Záruka se nevztahuje na zboží, u kterého vypršela dnem uplatnění reklamace záruční doba.
Postup při reklamaci:
• informujte nás o reklamaci e-mailem nebo písemně
• reklamované zboží zašlete doporučenou zásilkou na adresu provozovny – MY FASHION
EXPERT, Horní 884/12, Ostrava, 70030
• k reklamovanému zboží přiložte kopii dokladu o nabytí reklamovaného zboží v našem
obchodě – fakturu, která také slouží jako záruční list a popište důvod reklamace. Vaše
reklamace bude provedena v souladu se zákonem. Vaši reklamaci vyřídíme neodkladně,
nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší společností. V opačném
případě Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace. O vyřízení reklamace budete
informováni e-mailem. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční
opravě. V případě výměny zboží získává kupující záruku novou opět v délce 24 měsíců.
Podle charakteru vady má kupující-spotřebitel při uplatnění záruky následující práva:
• jedná-li se o vadu odstranitelnou má právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady,
právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady
neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo
právo odstoupit od kupní smlouvy
• jedná-li se o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží má právo na výměnu
vadného zboží nebo právo odstoupit od kupní smlouvy
• jedná-li se o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakované a bránící
řádnému užívání zboží, má právo na výměnu vadného zboží nebo právo odstoupit od kupní
smlouvy
• jedná-li se o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje výměnu zboží, má právo na
přiměřenou slevu z kupní ceny nebo právo odstoupit od kupní smlouvy
Prodávající si vyhrazuje právo ukončit obchodní vztah s takovým nakupujícím, jehož
reklamace jsou neúměrné nebo jeho nákupy jsou vyhodnoceny jako spekulativní. Prodávající
odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní
smlouvou. V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen
rozpor s kupní smlouvou), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez
zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku
kupujícího, buď výměnou věci nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující
požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud
kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou
sám způsobil.
Ostatní se přiměřeně řídí obecně závaznými zákonnými ustanoveními vyplývajícími zejména
ze zákona č. 40/1964 Sb., Obč.zák. a č. 513/1991 Sb., Obch.zák., ve znění pozdějších
ustanovení.
9) INFORMACE O CENÁCH
Cena za expedici objednávky není součástí cen, které jsou stanoveny na internetových stránkách (nejedná se
tedy o cenu konečnou). Expediční poplatek bude k ceně objednávky připočten následovně (pokud
se nejedná o osobní vyzvednutí):
PPL doručení po ČR na výdejní místo/box- 99 Kč vč. DPH
PPL doručení kurýrem po ČR 135 Kč vč. DPH
Platba dobírkou + 79 Kč vč. DPH k výše uvedené sazbě.
Zásilkovna - doručení na výdejní místo/box Slovensko – 150 Kč vč. DPH
Zásilkovna - doručení kurýrem Slovensko - 200 Kč vč. DPH
10) MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ
V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní
smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou,
může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu
mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Gorazdova 1969/24, 120 00,
Praha 2, Email: adr@coi.gov.cz Web: adr.coi.gov.cz
11) DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží. Kupující souhlasí se
zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na
elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím
na elektronickou adresu kupujícího. Kupující bere na vědomí, že programové vybavení a další
součásti tvořící tento internetový obchod jako je grafické zpracování včetně fotografií
nabízeného zboží a popisy zboží jsou chráněny autorským právem. Kupující se zavazuje, že
nebude vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit
neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící
webové rozhraní obchodu. Kupující není oprávněn při využívání webového rozhraní obchodu
používat mechanismy, programové vybavení nebo jiné postupy, které by mohly mít negativní
vliv na provoz webového rozhraní obchodu. Webové rozhraní obchodu je možné užívat jen v
rozsahu, který není na úkor práv ostatních zákazníků prodávajícího a který je v souladu s jeho
určením. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto
ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění
obchodních podmínek.
Vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy si stáhnete zde v odkazu níže.
Formulář odstoupení od smlouvy